 |

Jak nakupovat v internetových obchodech Centrály IT, o. p. s. |
1. Přihlášení a registrace
2. Výběr zboží a nákupní košík
3. Pokladna - potvrzení a odeslání objednávky 4. Za co zaplatíte 5. Ochrana osobních dat 6. Kontakty na Centrálu IT, o. p. s.
1. Přihlášení a registrace
Celý obchod, kompletní nabídka zboží a všechny ceníky Vám budou k dispozici až po zaregistrování. Registrace je povinná proto, že se jedná o speciální nabídku pouze pro NNO (nestátní neziskové organizace), za speciálních podmínek, které jsou poskytovány pouze organizacím tohoto typu a žádné jiné organizace či fyzické osoby nemají nárok na využívání našich služeb ani na seznámení se s konkrétní nabídkou a podmínkami. Věříme, že povinná registrace pro Vás nebude nijak náročná a ve svém konečném důsledku bude pro Vás přínosem. Pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit, tak že do políčka „přihlášení“ (vpravo nahoře) vložíte Vaše jméno a heslo. Po úspěšném přihlášení se změní text “uživatel nepřihlášen“ na Vaše jméno a můžete nakupovat. Vaše přihlášení je samozřejmě také potřebné v okamžiku, kdy chcete závazně odeslat objednávku.
Pokud se přihlašujete poprvé, je potřeba se nejprve zaregistrovat. Zvolíte vpravo nahoře políčko „uživatel nepřihlášen“, v dalším pak „registrace nového zákazníka“. Po této volbě se Vám objeví registrační formulář, který vyplníte. Je třeba zvolit si přihlašovací jméno, heslo a vyplnit všechny požadované údaje. Tučně vytištěné kolonky formuláře je třeba vyplnit přesně a pečlivě, neboť nám slouží k identifikaci jednotlivých neziskových organizací oprávněných k přístupu do obchodu. V případě vyplnění nepravdivých informací budete vyzváni ke korekci a v krajním případě bude takovýto subjekt vyřazen z registru zcela. Pokud chcete zboží přijímat na jiné adrese, než je sídlo organizace, tuto zde uveďte (tzv. fakturační adresa) spolu se jménem osoby odpovědné za převzetí. Jinak Vám bude objednané zboží dodáno na adresu Vašeho sídla.
Registrace jste povinni provést pouze jednou a je platná zároveň pro veškeré komodity jednotlivých obchodů Centrály IT, o.p.s.
2. Výběr zboží a nákupní košík
Zboží v našich obchodech je řazeno do základních kategorií – ty vidíte na hlavní straně e-shopu. Kliknutím myši na vybranou kategorii se zobrazí její obsah v levé části. Kliknutím na položku ceníku se zobrazí jeho podrobný popis včetně obrázku. Ceníky lze třídit sestupně i vzestupně podle ceny nebo názvu. Kromě procházení stromečku kategorií zboží můžete zvolit i přímé vyhledání zboží pomocí funkce „Hledat“ - tu najdete v levém sloupci nahoře.
Vybrané zboží můžete přenést do svého nákupního košíku pomocí tlačítka „Koupit“. Stisknutí tohoto tlačítka znamená v daném okamžiku pouze to, že o zboží máte zájem a dáváte jej do svého nákupního košíku. Vlastní závazné potvrzení objednávky a její odeslání provedete až v „Pokladně“.
3. Pokladna - potvrzení a odeslání objednávky
Pokud máte všechno požadované zboží v košíku, objednejte jej pomocí tlačítka „Pokladna“ (horní lišta). Ověřte si množství, cenu a dodací (fakturační adresu), popř. připojte doplňující vzkaz k objednávce. Stiskem tlačítka „Potvrdit objednávku“ odešlete závaznou objednávku. Po jejím odeslání Vám bude doručeno na Váš e-mail automatické potvrzení přijetí objednávky, v příloze bude kopie objednávky pro případné vytištění či založení ve Vaší organizaci.
Přijaté objednávky jsou vyřizované obratem, je-li zboží dostupné skladem. Zboží které není na skladě, bývá doručeno do tří týdnů. U zboží v našich vedlejších programech jsou dodací lhůty závislé na podmínkách našich partnerských organizací; ve všech takových případech budete vyrozuměni o předpokládaném datu dodání.
4. Za co zaplatíte
Zaplatíte za cenu vybraného zboží a daň z přidané hodnoty, kterou budete moci uplatnit v daňovém přiznání jste-li plátci DPH, Centrála IT, o.p.s. jakožto poskytovatel obchodu je plátcem DPH. Produkty z nabídky Microsoft s příznakem MVL jsou licence poskytované v multilicenčním programu, nejedná se tedy o "krabicový" SW, jejich distribuce se řídí nadnárodními pravidly společnosti Microsoft.
5. Ochrana osobních dat
Centrála informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o. p. s., se zavazuje, že citlivé osobní údaje neposkytne třetí osobě. Tyto údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem. Další údaje, sloužící k identifikaci jednotlivé nestátní neziskové organizace, působící na území ČR, budou použity do veřejné databáze nestátních neziskových organizací s názvem „Atlas NNO“ provozované Centrálou IT, o.p.s..
6. Kontakty
V případě jakýchkoli dotazů na zboží, jeho cenu a dostupnost na skladě, stav Vašich objednávek, registrace či reklamace kontaktujte nás na níže uvedené adrese:
Centrála informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o. p. s. Novodvorská 1010/14 142 01 Praha 4
tel.: 737 222 179 e-mail: info@centralait.cz
IČO: 27169685 DIČ: CZ27169685
Obchodní podmínky a reklamační řád
Obchodní podmínky
- Přijaté objednávky vyřizujeme obratem. Většina zboží je běžně skladem. Pokud některá objednaná položka není ihned k dispozici, budeme vás kontaktovat.
- Platební podmínky – zákazník platí dodávky hotově (dobírkou), v případně dodávky PC kompletů předem na základě zálohové faktury.
- Přeprava – zboží zasíláme přepravní službou či formou Profi-balíku ČP podle druhu objednané komodity. Plátcem přepravy je odběratel.
- Při převzetí zásilky si prosím okamžitě překontrolujte, zda je dodávka úplná a nepoškozená. Neúplné nebo poškozené zásilky nepřebírejte. Poškození zásilky reklamujte na místě u přepravce. Pokud je zásilka zákazníkem přebrána od dopravce jako „v pořádku“ a vše je stvrzeno podpisem v dokladech přepravce, nelze na dodatečné reklamace brát zřetel.
Reklamační řád:
- Reklamační řád se vztahuje výhradně na zboží prodávané v kategorii „Hlavní program“ Centrály informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o.p.s., které Centrála IT, o.p.s. skutečně prodává. U zboží prodávaného v kategorii „Vedlejší program“ prodávaném dalšími partnery se reklamace dodaného zboží řídí příslušným reklamačním řádem jednotlivého dodavatele.
- Místem pro uplatnění reklamace je sídlo Centrály informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o.p.s., Nad Vršovskou horou 10, 101 00 Praha 10, anebo adresa uvedená na předávacím protokolu. Datem převzetí vadného zboží je datum fyzického převzetí pracovníkem Centrály IT, o.p.s., nebo datum, kdy dopravce předá zásilku na uvedené adrese.
- Pokud kupující (dále odběratel) zjistí závadu na zboží, na něž se vztahuje záruka, předá zboží v původním obalu na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o nákupu (fakturou), popř. záručním listem. Bez těchto dokladů nebude zboží převzato a bude vráceno na náklady odběratele zpět.
- Náklady na přepravu na místo reklamace hradí odběratel, dopravu zpět hradí při oprávněné reklamaci Centrála informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o.p.s. Reklamované zboží zasílané na náklady Centrály informačních technologií pro nestátní neziskové organizace v České republice, o.p.s., nebude přijato k reklamačnímu řízení.
- Oprávněné reklamace splňující výše uvedené podmínky budou vyřízeny v zákonných lhůtách. Pozáruční opravy budou provedeny na základě písemné objednávky.
- K reklamaci nebude přijato zboží viditelně poškozené, nevhodně zabalené či poškozené neodborným zásahem či používáním v rozporu s dokumentací.
|